У Тернополі - новий конкурс. Хочуть створити логотип
"До процесу створення логотипу може долучитись кожен, запевняють організатори. Адже, кому як не тернополянам вирішувати, з чим у всьому світі має асоціюватись місто. За підсумками конкурсу буде виготовлена також сувенірна продукція із логотипом – футболки, значки та інше.
Кожен охочий може долучитися до створення логотипу Тернополя – знака, за допомогою якого будуть представляти наше місто не тільки в Україні, а й закордоном.
Створити логотип Тернополя для презентації міста на всеукраїнському та міжнародному рівні пропонують Тимур Скобенко та Ярослав Качмарський з громадської органзації "Тернопільська липа”. Конкурс, за словами організаторів, триватиме до 1 травня. Про критерії оцінювання та умови поки що не йдеться - наразі формують робочу групу. Втім, у п’ятницю, 17 грудня запрацював сайт http://logo.ternopil.ua, де розміщуватимуть інформацію про конкурс.
- Конкурс - це не лише звичайна боротьба дизайнерів. Це буде процес, упродовж якого учасників проведуть майстер-класи, семінари, круглі столи на історичну, географічну тематику, мозкові штурми, - розповідає Ярослав Качмарський. – Тобто, з робочою групою проведутьь просвітницьку роботу, щоб після завершення конкурсу місто отримало логотип, який повністю передає його дух. Усі варіанти можна буде побачити на сайті http://logo.ternopil.ua.
Зі слів організаторів, місто потребує створення власного логотипу, особливо з огляду на наближення до Євро-2012.
- Свої логотипи, впізнавані у всьому світі, мають багато міст Європи. Процес створення логотипу також пройшли деякі міста України, - каже Тимур Скобенко - Особливо він активізувався з наближенням Євро-2012. Швидше за всіх впорався Львів. Свої логотипи мають Донецьк, Чернігів. У Києві - аж чотири конкурси для створення логотипу. Наше місто у цьому плані відстало, хоча ідея створення логотипу для Тернополя не нова.
Як запевняють організатори, вони проаналізували помилки аналогічних попередніх тернопільських конкурсів.
- Помилкою попередніх конкурсів була недостатня мотивація учасників, - додає Ярослав Качмарський. - А також те, що конкурс оцінювали люди, недостатньо компетентні у цьому. – Тепер розробник логотипу отримає винагороду, зокрема матеріальну. Що ж до майбутніх експертів, то роботу оцінять авторитетні дизайнери, які розробили уже не один логотип і зможуть адекватно оцінити рівень виконання.
Отож до участі в ньому запрошують дизайнерів, студії, представників мистецьких кіл, творчих, креативних людей."